САМЪР № 3/4

 Проблесна бяла светлина, докато осъзнах, че бях в капан. Пред мен беше клекнал стар човек с гола глава и беше поставил лекарска слушалка на голите ми гърди.

- Добре е. – каза той, обръщайки се към тъмните фигури зад него. Една от тях се приближи. - Изчезвай. Погледа ми се проясни и сега пред мен стоеше на стол Тони Де Санта – същия, който се опита да ме убие, но не успя. От двете му страни стояха все същите стереотипни бодигарди свили ръце. - Ти наистина си толкова тъп колкото очаквах да бъдеш. – започна той. – Изпил си цяла чаша спирт от стаята ми с варелите, където си правя алкохола. Нищо чудно, че задника ти припадна. Аз му се усмихнах и отговорих. - Старая се. – в следващият момент нещо наддаде в гърлото ми и изхвърлих всичките си стомашни киселини върху него. Сегашната му лилава ризка стана кафява. Отиваше му повече. - Ах, ти кучи син! – той стана и ме срита в стомаха, като след това изплюх на земята локва кръв. Вечерта ми се очерта по – интересна от колкото очаквах. Натрових се със спирт (глупава грешка знам), биеше ме някакъв си нехранимайко, на който ако не ми бяха завързани ръцете за стола щях да стана и да му разбия носа (а може би и да му вчупя капачките, но само ако бях на кеф). Наведе глава над мен. - Кажи сега кой от всичките те прати! Лагос, Марио? Изброяваше ми имена и се опитваше да уцели работодателя ми или по – скоро свинята без врат Маноел. Учудих се, че не се сети първо за него. Леко свих рамене и му показах мръсните си зъби, както и невероятната ми подмазваща се усмивка. - Жена ми ме изпрати на пазар. – отговорих аз. Целите му очи станаха червени от отговора ми. Обърна се, сложи си нещо на дясната ръка и преди още да видя какво е златен бокс се заби в устата ми, избивайки ми по няколко резци. - Добре, нямам жена. – изохках аз от болка, признавайки истината с наведена глава. Той пак се отдалечи, но сега отиде до другия край на стаята. Срита нещо в ъгъла и го посочи с пръст. - Ако не ми кажеш ще свършиш, като нещо. На земята лежеше изобразен мъж, цялото му лице беше в засъхнала кръв и очите му бяха подути. Ръцете завързани, както и краката. Копчетата на ризата му, разкопчани и от там се подаваха синини. Ритали са го на земята, докато не си е признал. Класическа стратегия, която е проработила. Значи това е бил рекордьора на Маноел. Казал им е за мен, но не и за него за това Тони не е отишъл на онази сделка. Очаквали са ме. Мълчах без да кажа нищо. Идваше при мен и опираше пистолета си в челото ми. Знаеше, че ако дръпне спусъка и двамата губим. Точно за това всеки път когато го правеше аз му се усмихвах. - Подай ми острието. – каза той на един от хората му и взе в ръката си джобен нож със ситна ширина. Дължината му не беше по дълга от палец и приличаше повече на детска играчка за бебета, отколкото на заплашително оръжие. Застана над мен, опря върха до сърцето ми и започна малко по - малко да наддава натиск. Бликна капка кръв от кожата ми и се стече, като сълза. Потока не спря, той продължаваше да натиска. Свивах зъби от болка. Имах чувството, че електрошок ме пронизва и с всяка секунда волтовете се покачват. Не спря да го движи по - навътре в мен. Цялото острие скоро се скри в кожата ми и спря до дръжката му. Започна да го върти, като отвертка. Чувствах как органите ми един по - един се разрязват. Накрая започнах да крещя от болка, но нямаше кой друг да ме чуе. Пред нас стояха двама без емоционални мускулести мъже, които просто ни гледаха. В мен се бодеше ножа на същинско мафиотско лайно, а аз просто крещях за живота си в стаята. Накрая спря. Облегна се на стола и ме погледна. Дишах забързано, опитвах се да задържа самообладание да не припадна. - Няма да си кажеш кой е, нали? – попита той. Вдигнах глава към него, дишайки през отворена уста. - Колкото ти би дал жената ти да спи с мен. Последно стана, срита ме и аз паднах на земята със стола. Чух как излизат и тримата през вратата от стаята, като по този начин ми даваха време за размисъл. Играх си известно време с възлите на ръцете ми и накрая се развързах. Отидох до мъртвия агент и го претърсих. Успях да открия само джобен нож, който със сигурност щеше да ми послужи. Чу се скърцането на паркет отвън и се залепих на стената до вратата. Тя се отвори и през нея влезе един от мъжете на Тони. Вдигна ръце във въздуха щом видя празния стол да лежи. Извади пистолета от колана си и в този момент се хвърлих върху него, забивайки ножа в корема, слагайки ръка на устата му за да не издава гък. Взех пистолета и нагърнах бялата му риза. Излязох през вратата, като я затворих зад себе си. Движех се по коридора близо до стената. На дясно водеше друг коридор и аз тъкмо го наближавах, когато зад ъгъла излезе мъж с автомат и аз забих дръжката на пистолета си в носа му. Той се облегна на стената. Тогава от другия край на коридора ни забеляза друг, който насочи своето оръжие. Аз хванах този до мен за шията и го изправих, като щит срещу другия. Куршумите минаваха през него, правейки дупки навсякъде. Докато се гърчеше от болка, изправих пистолета си под мишницата му и улучих другия в рамото, а после и в главата. Пуснах човека на земята и забягах напред. Цялата къща сега знаеше, че съм тук. Трябваше да бързам. Изкачих се по стълбите и стигнах офиса. Прострелях пантите и сритах вратата. Вече не ми пукаше дори да има стотици хора вътре. Щях да ги избия всички. Но не, вътре беше седнал единствено Тони потресен да ме види. - Какво, не се радваш да ме видиш ли? – казах аз. Сочех оръжието срещу него точно между очите му. Прицелвах се и точно преди да му спукам черепа на милиони частици друг глас се разкри зад мен. - Пусни оръжието. Погледнах и видях мъж на около моята възраст, а може би дори по – млад с костюм, като другите бодигарди, но беше различен. Този изглеждаше умен. - Ти пък кой си!? – извикахме в синхрон аз и Тони Де Санта. - Маноел ме прати да взема това, което е негово. – каза той. - Аха. – отговорих. Значи ето защо този ми е изглеждал по – различен от останалите. Той е надхитрил Тони и хората му да си мислят, че онзи в стаята е шпионина, а не той самия. Също, като мен този човек беше изпратен да вземе документите на Маноел. Този човек беше агента рекордьор. Цели три месеца. Брей.

Comments

Popular posts from this blog

Elevator

Училищен Номад Финал

Училищен Номад 7