АЗ И МОИТЕ РАБОТНИ МЕСТА (САМЪР)

 Не ме разбирайте погрешно, ежедневието ми преди не беше свързно единствено с чупенето на кости. Работих на няколко места - всичките се оказаха провал. Първо опитах с едно от тези заведения за бързо хранене. Поставиха ме в кухнята да пържа кюфтета и да гледам да не ги препека. Кой да предположи, че когато изсипиш вода върху олио по време на огън можеш да изгориш лицето на някой свой колега? И поради тази моя неволна грешка бях уволнен.

Пробвах се и в магазин за хранителни стоки. Нещата вървяха добре, докато един ден не се ядосах и не заблъсках касата в главата на "добродушен" клиент, който двайсет пъти се опитва да избере кои цигари най - много ще му харесат и накрая да ми каже, че няма да ги вземе, защото продавача му се струвал твърде недоверчив! Нима толкова не ме бива в занаятите? Дори не можех да продавам сладоледи по - дяволите! Бях се подпрял на фризера на колелца и той тръгна на долу по улицата и гладате как в следващият момент аз бягам, като луд след него със страха, че ще изгубя поредната си работа. Накрая се свързах с един човек. Името му беше Маноел - тлъста безвратна сланина, която е шеф на престъпна група. Нае ме като един от най - важните му елити. Останалото е история.

Comments

Popular posts from this blog

Elevator

Училищен Номад Финал

Училищен Номад 7